Baitullah : Rindu yang tak pernah padam

Baitullah : Rindu yang tak pernah padam
Baitullah : Rindu yang tak akan padam hingga ke akhirku...

Monday, February 7, 2011

Jom Kita Demo Desak Nik Aziz Letak Jawatan !!




Harta Tok Guru setelah 23 tahun jadi Menteri Besar


Rumah Wak yang hanya bertakhta 8  tahun

Assalamualaikum pengunjung budiman. Ramailah puak-puak Melayu berkata...Tok Guru mesti letak jawatan sebab dah lama memerintah macam Hosni Mubarak. Saya sutuju.....saya setuju ........kalau ada siapa-siapa yang berjaya menggali berapa billion harta dia seperti berjayanya orang tertentu menggali harta berbillion Taib Mahmod, Hosni Mubarak dan Zain El Abidin. Saya juga amat-amat setuju, Tok Guru melepaskan jawatan kalau kediamannya bernilai berjuta-juta ringgit macam MB Songkok2 Tinggi. Maklumlah dah terlalu lama jadi MB. Khir Toyo hanya sempat 8 tahun jadi MB, rumah berjuta-juta giler nilainya dah pasti  rumah Tok Guru tergiler-giler mewah dari khir toyo. Kalau sapa-sapa boleh tunjuk bukti-bukti ni.....set kita ajak geng2 kopiah putih dan tudung2 labuh buat demo rakyat macam kat Mesir desak Tok Guru letak jawatan segera. Kalau tidak ada bukti......pemimpin macam inilah kita mahu dia memerintah sehingga ke akhir hayatnya kerana duit rakyat pasti selamat. TAKBIR !!

6 comments:

  1. Saya masih mengharapkan perjuangan PAS seperti dahulu, perjuangan yang jelas untuk diperjuangkan...tetapi kini setelah Nik Aziz menjadi penentu, dasar perjuangan PAS telah tersasar jauh....! juga jauh dihati saya.
    Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, janganlah diperbodohkan oleh mereka...! kembalilah pada perjuangan asal semoga kita rakyat Malaysia dapat keberkatan daripada perjuangan PAS.
    Kembalilah kepada perjuangan asal....sebuah negara Islam yang berdaulat!

    ReplyDelete
  2. salam saudara..sekiranya tok guru meletakkan jawatan tanpa desakan mana2 pun pihak pun..saya tetap juga menangis..tok guru adalah satu dalam puluhan juta..

    ReplyDelete
  3. Nice pictures, masha'Allah.
    May I request you link to haq islam from here please?

    Wasalam

    ReplyDelete
  4. Salam saudara tungkaran. Pas menggunakan segala peluang yg ada untuk kesinambungan perjuangannya Islamnya selagi tidak melanggar syariat. PAS tidak dapt berdiri sendiri tanpa dokongan org lain. dengan 60% muslim dimesia, majoritinya masih memilih perjuangan atas nama assobiah yg tidak meletakkan Quran dan hadith sbg dasarnya.Kalau 60% itu semuanya menyokong PAS, dapatkah negara Islam tertegak ? Juga tidak...x sampai 2/3 pun. So PAS perlu mendapat sokongan dari semua lapisan masyarakat utk menegakkan Islam di negara ini termasuklah org2 bukan Islam dari DAP juga PKR.Syukur....bayangkan pemimpin DAP yg menjelaskan isu bersalam kpd MCA, DAP juga menambah bantuan2 ke sek agama rakyat, DAP berjuang utk semua bangsa sedangkan MCA utk org2 cina shj. Alhmdllh Karpal Singh sudah faham apa itu "negara Islam".DAP dan PKR telah memangkah utk PAS.....maka dasar2 islam telah masuk ke Kedah jugak. Apakah PAS sudah tersasar ?

    ReplyDelete
  5. Salam, semoga terus istiqomah dlm perjuangan!

    ReplyDelete
  6. Jazakallah dear sister in Islam, May Allah bless you.

    ReplyDelete

Assalamualaikum pengunjung. Terima kasih atas semua komen-komen anda. Komenlah apa sahaja asalkan tidak tercatat dosa di dalam buku amalan anda(mencarut berdosa tau !).Terima kasih komen yg membina. Terima kasih juga komen yg menjatuhkan. Orang-orang hebat menjadi hebat setelah banyak kali bangun dari banyak kali kejatuhan. Akhirnya ia bangun dan tak jatuh-jatuh lagi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

terima kasih dariku...

Tajuk-tajuk saya

Menyentuh Hati-Peristiwa Almarhum Ustaz Fadhil Noor

Syuhada Chechen. Mereka telah memilih Syahid.